Acest site folosește cookies pentru statisticile privind navigarea. Continuând navigarea pe acest site, consimțiți la politica noastră privind utilizarea lor. Mai multe despre politica noastră de securitate, în pagina politica privind cookies.
Meniu
 

Operațiuni la Registrul Comerțului

Echipa noastră de specialiști vă poate ajuta să deschideți o companie în cel mai scurt timp posibil. Specialiștii noștri vă stau la dispoziție cu toate detaliile legate de costuri, autoritățile în măsură să elibereze actele necesare și toate informațiile necesare parcurgerii acestui proces.

Documente necesare pentru demararea procedurilor

  • Rezervarea denumirii firmei
  • Act constitutiv;
  • Cazierul fiscal al fiecăruia dintre asociați și/sau administratori;
  • Contractul de sediu social, de închiriere/subînchiriere, de asociere in participațiune, contract de leasing imobiliar, contract de comodat, de uz, uzufruct;
  • Acordul asociației de proprietari, în cazul în care acesta se impune;
  • Acordul vecinilor (riverani sau, mai exact, cei de pe verticală și orizontală cu spațiul pe care doriți să-l utilizați) - în cazul în care acesta se impune;
  • Copie Carte de Identitate (C.I.) sau Pașaport ale asociaților și/sau administratorilor;
  • Specimen de semnătură al administratorului/administratorilor firmei;
  • Declarații pe proprie răspundere ale asociatului/asociaților sau administratorului/administratorilor că pot îndeplini calitatea respectivă, obligatoriu autentificate;
  • Dovada depunerii capitalului social (recipisa sau extras de cont din ziua respectiva) la o bancă aleasă de către asociații firmei.

Ulterior deschiderii, vă putem ajuta și cu alte operațiuni specifice la Registrul Comerțului:

  • Modificări acte constitutive (adăugare noi coduri CAEN, schimbare sediu social, schimbare acționari etc.)
  • Depunere mențiuni diverse
  • Schimbare sediu social
  • Înființare punct de lucru.